Thursday, May 28, 2009

The 3rd Tagged

Sudah saya katakan, saya ramai peminat. Untuk tidak menghampakan peminat2 saya, saya harus appreciate mereka dengan me repost tagged mereka. diharap dengan kehadiran Tagged ini dapat mengubat kerinduan anda kepada saya. hahaha

Tagged from Mahada:


1)Bekas kekasih saya adalah..
Dr Sheikh Muszaphar

2)Saya sedang mendengar..
Nyanyian lagu hot n cold dari suara sdiri yg tersangatlah sedap

3)Mungkin saya patut..
tido

4)Saya suka..
tolong mak. woha!

5)Sahabat-sahabat saya...
sume sengal

6)Saya tak paham..
kenapa ramai org suka saya? i aint perfect guys. hahah. budget sungguh

7)Saya kehilangan..
arah tujuan. heh

8)Ramai yang berkata..
"Nina, ko cantik/cun/cute la.."

10)Cinta itu adalah..
Seperti saya dan Anuar Zain

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
mengingati saya.

12)Saya akan cuba..
jawab soalan ini..hehe

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
forever la..tu pn xtau ka?

14)Telefon bimbit saya..
banyak sgt message

15)Bile saya terjaga..
"eh, kul 6 dh ke?"

16)Saya paling meluat..
peminat yg suka tarik2 hidung saya lepas sy buat show. haih~

17)Pesta/parti adalah..
maksiat

18)Haiwan yang paling comel penah saya temui..
err, gajah bole?

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
50thn n above, bole rehat n wat ibadah byk2

20)Hari ini..
bangun lambat

21)Malam ini saya akan..
tido le

22)Esok pula saya akan..
masih tido

23)Saya betul2 inginkan..
mati syahid

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
"oh, aku masih cantik rupanya.."

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
pusat membeli belah

26)Makanan barat atau jepun..
barat kot

27)Bilik yang terang atau gelap..
gelap utk tido, terang utk kemas bilik.heh

28)Makanan segera adalah..
mi ruskyyyyyyy..hehe

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
x igt la..

30)Siapa yang anda ingin tag..
1)Anuar zain - kekasih sy
2)Ziana Zain - akak ipar
3)Awal Ashaari
4)Brad Pitt

5)Riz af6

alamak, tmbah lg sorg bole? nnt bestfren saya ni marah plk..
6)Hugh Jackman

hahaha

*tiada moral untk entry ini. hanya menghiburkan hati saya yang lara. haha*

5 comments:

AniLiSa said...

nina..ko boleh terjun lombong skang.
sila2..
karut sajahh..msk bakul angkat sndiri

p/s:mi rusky xhalal..lalala~~~~

Sheriel Aizan said...
This comment has been removed by the author.
chaz said...

anilisa,
kamu dengki ye?
btw, sy xmakan pnmi rusky
hahaha

sheriel,
ya, sengal mmg sinonim dgn saya
haha

Anonymous said...

syaz mmg sengal..haha~

chaz said...

haha yam
macam xknal sahabat ko ini