Tuesday, April 13, 2010

cuti

aku suka cuti

bangun2 xyah pikir klas, gosok baju, exam, test. dr iqbal, dr baha bla3..hahah

skrg bangun pikir tv, jalan2, maen bdminton, fbook~, tdo balik

huh, heaven

eh, x dilupakan, basuh pnggan, basuh baju, basuh keta. hehe. sorry, i xde maid okay.

eh, ckp psl fbook, mntang2 la uia cuti, status duk tuka tiap 15min..sehari skali aku bole tahan lagi..kalau 15min skali ade gak yg nk kna remove dari friends aku kn..keh3

oh, kalau la, ni kalau la kn..binatang pn ade fbook, agak2 nye ape dorg tulih kt status kn??
hee

Cicak : tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih….

Nyamuk : abis ronda rumah Ajoi….kenyang burp, Alhamdulillah.

Aedes: baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!

Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua mau di sembeliiiiihhh!

Cicak : isteriku tersepit pintu

Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”

Ayam : kawan2…kalu esok gua tak update…bererti gua udah di goreng….i luv u all….

Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam. Gua positif HIV AIDS

Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …

p/s: kalau nk post status kt fbook tu, biarlah yg ade makna, ade iktibar utk kwn2. jdikan fbook sbg medan da'wah =)

2 comments:

daniel yusof said...

akak merepek lagi....takpe laaa....status tu kita nak gtau org apa yg kita wat currently....jd org tau kita tgh ape...tapi kalu yg jenis suka letak status emo2 atau jiwang2 atau bajet feeling sy pon rasa nak remove jer...haha...stakat status 'saya tgh bercuti di london' kan menarik...more over, selang seli jugak ngan da'wah *macam saya*...haha

chaz said...

haha

bole, no hal

tp kalau feeling2 mmg nk kna remove

eh, daniel bcuti ke london kah?

hahaha