Sunday, April 19, 2009

Finale@Akhir

Salam.
Owh, saya baru sahaja habis peperiksaan akhir atau dalam erti kata lain, - CUTI -
Hari ni rasa-rasanya mahu bercerita tentang impian saya
Sudah tentu anda semua ade impian bukan? o\Owh, begitu juga dgn saya. Impian saya begitu banyak kerana saya merupakan seorang yg imaginatif , kreatif, kritis dan interaktif sehingga saya pernah mmpunyai impian untuk memasuki akademi fantasia dan menjadi artis terkenal seterusnya berkahwin dengan saudara anuar zain..aduh, blh anda bayangkan betapa imaginatifnya saya?

Cuma disaat-saat yang saya anggap saya telah maningkat dewasa ini saya semakin rasional dlm men'construct' impian saya. Saya cuma mahu belajar merancang masa depan walaupun saya masih dibawah umur dan masih terdapat pelekat 'P' di kereta. Tidak salah mmpunyai impian bukan?

Bukan gatal. Jauh sekali terdesak atau desperate. Saya hanya merancang.



10/11/12 - Sabtu

Saya mahu berkahwin pada tarikh ini.

Pada masa itu saya berumur 24 tahun, berada di sem terakhir tahun ke5 di Universiti.

Ini hanya perancangan, sesungguhnya Allah yang menentukan. Saya juga ingin menyambung pelajaran hingga ke peringkat Master dn kalau mampu, PhD. Tapi saya mempunyai satu masalah.

Tiada calon.

Ada pencalonan dari anda? Woha!

Sekian

*Moral entry ini - rancang masa depan anda*

5 comments:

chentatiku said...

impian terbesar aku sbg kawan kepada ini budak ialah melihatnya kahwin dan beranak pinak sblm diriku..huhuhu~

Ladyship Atie said...

na,
ko nak masuk AF?.

taw tak, the only word i burst out when i read that one particular sentence is-'erk'

muahaha

chaz said...

za,
itu x mungkin terjadi..
hahaha

btw, ta sbb ad impian utk aku.
keh3

atie,
ye, aku pnah nk masuk AF..hahah
tp surat tawaran DQ telah menyelamatkan aku..keh3
kalau x xde la ko jmpa aku..heheh

ain farahain said...

ak nye 'p' dh x de

adekah itu bermaksud ak lbey matang dr ko??

ngeeeeeeeeeeee

boleh kawen dulu

bye2~

chaz said...

gatal!