Tuesday, April 28, 2009

Kecutian

Salam
Masih lagi bercuti..
Saya seorang yang suka memanfaatkan masa lapang dengan perkara-perkara yang berfaedah.
Oleh itu, saya telah berkunjung ke Pesta Buku Antarabangsa KL 2009 sebanyak 2 kali.
Dan saya kesuntukan masa untuk meng'update' Paradise memandangkan saya memerlukan masa yang agak panjang untuk menulis entry yang member input kepada anda. Tambahan pula,
masih ada 10 buah buku yang beratur untuk dihabiskan.

Saya ulangi. kerana saya suka menghabiskan masa dengan perkara yang berfaedah
Saya tidak mampu untuk berjalan melancong kesana kemari.
Saya hanya memerap dirumah dan membantu ibu saya memasak, mengemas rumah, dan pelbagai perkara berfaedah yang lain. Woha!

Penyataan diatas hanyalah sandiwara semata-mata.

Thought of The Day:

"Kebajikan itu ialah elok budi pekerti dan dosa itu ialah apa yang tergetar dalam dirimu dan engkau benci orang lain mengetahuinya."

2 comments:

ain farahain said...

yg part bantu ibu tuh ak x percaye
tp part buku berderet tuh ak percaye :P

byk mase ko g pesta buku 2 kali
ak x g pon
parents ak yg pg
n ak soh diorg blikan buku
:D

chaz said...

hahah

best la, pkai duet parents ko jek
:P